Retele de socializare
Intra in cont / cont nou

CATEGORII:

Jumper vine cu un nou look și un interior mai practic

Print
E-mail
Yahoo Messenger
Twitter
Facebook
FONT SIZE:

A

A

A

Autor: Andrei Stoica
14 iulie, 2014
Citroën a lansat o versiune reînnointă  a modelului Jumper ce înglobează noile linii de design ale producătorului francez. Pe lângă facelift-ul aplicat caroseriei, Citroën aduce la bordul lui Jumper sisteme echipate până acum pe turisme, precum interfaţă Bluetooth pentru concectarea telefonului, mufă USB şi un ecran color tactil cu o diagonală de 5 inchi, amplasat pe consola centrală.

Partea frontală a lui Jumper are acum lumini de zi cu LED, o capotă redesenată şi o bară de protecţie dintr-o singură bucată ce va fi uşor de înlocuit în caz de impact. Spaţiul de depozitare este îmbunătăţit graţie celor trei ampatamente disponibile de 3.00 m, 3.45 m şi 4.04m. De asemenea, se poate opta pentru patru lungimi şi trei înălţimi ale caroseriei care vor pune la dispoziţia cumpărătorului opt versiuni de caroserie.

Noul Citroën Jumper dispune de o gamă de şase motorizări diesel ce garantează economii importante în ceea ce priveşte consumul de carburant cât şi costurile de întreţinere: HDi 110 CP, HDi 130 CP, e-HDi 130 CP cu sistem Stop&Start, HDi 150 CP, e- HDi 150 CP cu Stop&Start și HDi 180 CP. Citroën promite un consum redus cu până la 15% față de modelul anterior datorită sistemului Stop&Start ce reduce consumul de combustibil cu până la 0.5 l/100 km.

Mai multă atenție pentru șofer

Practicalitatea lui Jumper este dată de scaunele cu control variabil al amortizării, ajustare pentru suportul lombar și a suportului pentru brațe. De asemenea, maneta schimbătorului de viteze este acum amplasată pe bord, facilitând accestul la tableta de 5 inchi cu conectivitate Bluetooth și mufă USB auxiliară.

La capitolul siguranță, Citroën aduce sisteme noi pentru această clasă, precum Traction Control, Hill Descent Control, Cruise Control și Lane Departure Warning Sistem, sistem care avertizează sonor șoferul în cazul în care mașina părăsește banda de cirulație fără a semnaliza.

Jumper a fost testat de inginerii Citroën pe o distanță de peste patru miloane de kilometri și a fost supus unor teste specifice de rulare pe suprafețe dificile pentru a testa structura caroseriei, confortul și rezistența. De asemenea, au fost efectuate 1.000 de operațiuni de trecere prin apă de 10 cm, pentru a verifica etanșeitatea, precum și o serie de teste efectuate printr-un tunel în care se stropește cu apă sărată pentru a verifica rezistența la coroziune.

Jumper este cel mai bine vândut model din gama de vehicule utilitare a producătorului francez, fiind comercializat în peste 800.000 de unități în toată lumea. Primul model Citroën Jumper a fost lansat în 1994 și este produs la fabrica Sevel Sud, din localitatea Atessa Val Di Sangro, Italia, împărțind aceeași platformă cu Peugeot Boxer și Fiat Ducato.

Cele mai citite stiri