Retele de socializare
Intra in cont / cont nou

CATEGORII:

Optimiști, vom fi mereu puternici

Print
E-mail
Yahoo Messenger
Twitter
Facebook
FONT SIZE:

A

A

A

Autor: Aurelian Adrian Butoi
09 Mai, 2014
Noi la Transporter suntem de obicei optimiști, nu pentru că așa e la modă sau pentru că așa ți se spune că trebuie să fii, ci pentru că avem dovezi că o atitudine optimistă funcționează în orice domeniu și mai ales în afaceri. Desigur, optimismul trebuie să fie justificat și de acțiuni, iar momentul în care ceea ce faci legitimează atitudinea optimistă, obții combinația ideală pentru succes.

Cu optimism am pornit și proiectele anului 2014. Trei luni. Trei evenimente. Trei industrii diferite. Un singur scop: conștientizarea importanței transporturilor și logisticii în activitățile de zi cu zi din orice afacere sau industrie.

Am început în martie, cu Transporter Agrozoone, când am vorbit despre agricultură și despre ce înseamnă organizarea proceselor logistice într-o industrie în care este angrenată oficial 30% din populația României, dar care produce doar 6% din PIB. Din cauza problemelor logistice, fermierii români pierd uneori chiar și mai mult de o treime din venituri doar pentru că sunt reticenți la idei noi despre cum ar trebui organizată distribuția și depozitarea producției.

A urmat Transporter Automotive, dedicat producătorilor de vehicule și componente auto și furnizorilor de servicii de transport pentru această industrie. Am adus transportatorii, logisticienii și producătorii din auto în aceeași sală pentru a discuta despre cum pot deveni mai eficienți împreună, reducând din costuri și atrăgând astfel noi investiții în acest sector.

În mai, am dus discuțiile în lumea online prin evenimentul Transporter eCommerce. Magazinele electronice, companiile de curierat și cele de logistică s-au reunit pentru a discuta amănunțit despre operațiunile din spatele click-urilor, marketing-ului și a eforturilor de vânzări. Studiile arată că, pentru cele mai multe dintre produsele comercializate online, costurile logistice constituie cam două treimi din valoarea finală a unui produs. Doar de aici ne dăm seama cât de mult ar putea crește profitul unei afaceri prin optimizarea costurilor logistice.

Deși foarte specializate și cu un număr concentrat de participanți (cam 70-80 la fiecare eveniment), conferințele Transporter au avut un impact pozitiv și au creat impresia că oamenii încep să acorde mai multă atenție operațiunilor de transport și logistică. Practic, asistăm la o educare a pieței.

Parcă nici nu ne mai afectează atât de tare faptul că în primele trei luni din 2014, fondurile pentru infrastructură au scăzut cu 25% sau că nivelul total al investițiilor statului a scăzut la jumătate față de anul trecut, și poate nici măcar introducerea accizei pe combustibil. Asta pentru că am reușit să aducem oamenii de business împreună, i-am ajutat să se cunoască, să socializeze și să găsească noi modalități de a deveni mai buni în ceea ce fac zi de zi, fie că este transport, logistică, producție, marketing, vânzare sau agricultură, indiferent de climatul politic sau de anul electoral în desfășurare. Rămânem cu fruntea sus și căutăm în continuare împreună soluții și răspunsuri la întrebări în industria transporturilor și logisticii din România. Vă așteptăm și la următoarele evenimente marca Transporter.

Volkswagen Amarok: New Kid on off-road
Volkswagen Amarok: New Kid on off-road
Primul test cu MAN TGX V8
Transport urban in Munchen

Articole din editia curenta

    Logistica și transportul în automotive
  • Cover Story: Mamutul logistic de la Mioveni
  • Vocea Transportatorilor: Transportul intracomunitar, o sabie cu două tăișuri
  • Eveniment: CEMAT 2014 - cele mai bune stivuitoare în 2014
  • Test-drive: Mezinul familiei olandeze, DAF LF
  • Special: Nu ești blocat în trafic, tu ești traficul
Cele mai vizualizate:
road-trip-2015

CURS VALUTAR

EUR 4.5441
USD 4.2456
GBP 5.4336
CHF 4.2498