Retele de socializare
Intra in cont / cont nou

CATEGORII:

Noul Eurocargo, un camion pe gustul citadin

Print
E-mail
Yahoo Messenger
Twitter
Facebook
FONT SIZE:

A

A

A

Autor: Laura Cioba
23 septembrie, 2015
Deși, noul Eurocargo își schimbă aspectul și funcționalitatea, eficiența sa va rămâne aceeași, susțin reprezentanții companiei, care au precizat că robustețea, fiabilitatea și versatilitatea sunt calitățile ce vor prima și la noul model.

Noul Eurocargo reduce consumul de motorină cu până la 8% pentru livrările din interiorul oraşelor, fiind un camion prietenos cu mediul înconjurător. Potrivit reprezentanților companiei, în toată gama de motoare au fost introduse alte caracteristici speciale. Printre acestea se numără ambreiajul ventilatorului controlat electronic, cu două viteze, electromagnetic, ce poate fi cuplat sau decuplat în funcţie de cerinţele de răcire și funcția EcoRoll, introdusă la cutia de viteze cu 12 trepte ce cuplează automat cutia de viteze în/din poziţia neutră pentru a reduce consumul în diferite situaţii (de ex. pante abrupte).

„Noul Eurocargo este un camion pe gustul citadin: este prietenos cu mediul înconjurător, este eficient, are un cost scăzut de întreținere și este ușor de manevrat fiind un adevărat <birou pe roți> pentru conducătorii auto”, a declarat Pierre Lahutte, președintele Iveco.

De asemenea, modelul oferă trei tipuri diferite de cabină:cea de zi, cea cușetă și cabina pentru echipaj. Cea de zi oferă cel mai bun echilibru între lăţimea şi lungimea totală a caroseriei, adaptându-se la lucrul pe timp de zi din marile oraşe. Cabina cu cușetă este proiectată să poată fi utilizată pe timpul nopții și este disponibilă în versiunea cu pavilion standard sau înalt. Și cabina pentru echipaj al cărei rol este acela de a transporta întregul echipaj, împreună cu sculele și echipamentul (în ea pot intra șase pasageri și șoferul și este dotată special pentru a fi utilizată în construcții).

Noul Eurocargo este disponibil în 11.000 de versiuni efectuate în fabrică, rezultate în urma combinării gamei sale de produse: două tipuri de transmisie, 14 niveluri de masă totală a autovehiculului şi şapte valori de putere utilă, 12 cutii de viteze, 15 ampatamente şi trei tipuri de cabină cu două pavilioane – pe lângă o gamă largă de sisteme de suspensie, raporturi de punte, punţi şi prize de putere (până la 1100 Nm).

Cele mai citite stiri