Retele de socializare
Intra in cont / cont nou

CATEGORII:

PalletOne, noul serviciu-cheie de anul acesta al DPD

Print
E-mail
Yahoo Messenger
Twitter
Facebook
FONT SIZE:

A

A

A

Autor: Stefania-Alina Hasan
23 februarie, 2016
Pe lângă investițiile în extinderea capacității logistice și a evoluției comerțului electronic, pentru 2016, DPD a lansat un nou serviciu al companiei, PalletOne, despre care se estimează că va genera cca. 13% din cifra de afacere.

Principalele motoare vor fi, în proporție de 50%, e-commerce-ul, investițiile în zona de depozitare, manipulare și livrare, dar și PalletOne, noul serviciu de livrare paleți în regim de curierat, destinat companiilor care activează în zona de FMCG, printing, papetărie, home&deco și automotive.

„În ultimii ani, pe fondul crizei economice, obiceiurile de aprovizionare s-au schimbat vizibil, comercianții nu mai fac stocuri, ci lucrează în baza unor comenzi punctuale. Un alt factor este ciclul de viață al produselor, care este mult mai redus, iar nevoia de cumpărare este mai mare. Automat a crescut cererea de produse variate, aduse cât mai repede pe raft. În acest context, DPD a creat serviciul PallerOne”, a declarat CEO-ul companiei, Lucian Aldescu.

Compania se așteaptă ca piața locală de curierat să se situeze în jurul valorii de 420 de milioane euro, în 2016, față de 370 de milioane euro, nivel estimat pentru anul anterior. 

Cele mai citite stiri