Retele de socializare
Intra in cont / cont nou

CATEGORII:

Zece autobuze electrice vor circula în Cluj-Napoca peste cel mult 18 luni. Aceasta vor fi achiziţionate în baza unui proiect derulat cu fonduri elveţiene.
Unul dintre cei mai mari transportatori internaționali de persoane din România, Atlassib, a achiziționat »
Autobuzul electric SOR EBN al companiei cehe își continuă testările, de data aceasta în Tulcea.
Timp de două luni, pe străzile Capitalei vor circula două autobuze electrice noi, pe linia lui 381. Autobuzele, produse de compania chineză BYD vor fi testate pe traseul Piața Reșița – Piața Sudului – Piața Unirii – Piața Universității – Piața Romană – Piața Victoriei. „Din punctul meu de vedere, testarea »
De pe 3 aprilie, locuitorii municipiului Slatina pot circula gratuit cu autobuze electrice.
Primul autobuz electric realizat de unul dintre cei mai mari producători din Cehia este testat pe străzile Capitalei începând de luni, 16 martie. Vehiculul »

Grupul Eurolines şi-a mărit flota auto cu opt autocare noi de ultimă generaţie

Autor: Laura Cioba
27 iunie, 2014
Autocarele motorizate de Scania, cu carosare și interioare asigurate de firma Beulas, au 57 de locuri plus două pentru șofer și însoțitor, 8 locuri de clasă business și un rezervor special de combustibil cu capacitate de 1.000 litri.

Autocarele motorizate de Scania, cu carosare și interioare asigurate de firma Beulas, au 57 de locuri plus două pentru șofer și însoțitor, 8 locuri de clasă business și un rezervor special de combustibil cu capacitate de 1.000 litri.

Autocarele au 57 de locuri, din care 8 la clasa business (care va costa cu 5 euro mai mult) şi 49 la clasa economy. Principalele caracteristici ale noilor autocare sunt spaţiul mult mai mare între scaune, două prize individuale cu alimentare 220V,  urmând a fi dotate cu sistem propriu de entertainment, conexiune wi-fi, GPS cu funcţie specială de urmărire a traseului de către clienţi, dar şi un automat cu sandvişuri, băuturi răcoritoare, calde şi dulciuri.

Puteam să luăm cu 63 de locuri, dar este nevoie de mai mult spaţiu şi confort pentru că pasagerii noştri petrec peste 24 de ore în autocar”, a explicat Dragoş Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines în România.

Reprezentanţii grupului estimează că noile autocare vor parcurge 22.000 de kilometri pe lună, 250.000 de km pe an şi vor transporta 60.000 de persoane anual. Aceasta au fost achiziţionate prin leasing pe o perioadă de 6 ani şi jumătate.

Investiţia totală se ridică la 2,5 milioane de euro, fiecare autocar în parte costând aproximativ 300.000 de euro. În prezent, flota Eurolines este formată din 30 de autocare ce realizează

 »
Noutati
Ordoneaza
RATB alături de Primăria Capitalei a demarat un program de testare a câtorva autobuze electrice. Așadar, primul autobuz »
RATB alături de Primăria Capitalei a demarat un program de testare a câtorva autobuze electrice. Așadar, primul autobuz electric testat în Capitală este cel produs de companie cehă, SOR Libchavy, reprezentantă la noi în țară de Anadolu Automobil Rom. Vehiculul a fost deja pus »
Analiza
Ordoneaza
Pentru orice persoană, microbistă sau nu, autocarul nu ar fi primul lucru pe care l-ar asocia cu o echipă de fotbal. Şi asta pentru că puţini dintre noi stau să vadă dincolo de surescitarea pe care o oferă un meci de fotbal. Pentru fotbalişti însă, »
Pentru orice persoană, microbistă sau nu, autocarul nu ar fi primul lucru pe care l-ar asocia cu o echipă de fotbal. Şi asta pentru că puţini dintre noi stau să vadă dincolo de surescitarea »
Autobuzele şi autocarele sunt principalele elementele  ale lanţului mobilităţii durabile, punând la dispoziţie oricui servicii de transport sigure, integrate social şi ecologice. Adesea se pune la îndoială eficienţa unui astfel de »
Interviu
Ordoneaza
După ce au anunţat cu surle şi trâmbiţe că va urma o grevă generală care va bloca transportul public »
Concurența între diferitele tipuri de transport este din ce în ce mai acerbă la nivel european. Fiecare sector de transport vine cu studii și date concrete care atestă sustenabilitatea mijlocului ales, fie că vorbim de rutier, feroviar sau aerian. În acest sens, IRU, organizația europeană de transport rutier, a elaborat un program care vizează dublarea numărului de utilizatori ai autobuzelor  și autocarelor pe drumurile europene până în 2025, pe care îl promovează puternic în rândul factorilor »
Cele mai citite stiri