Retele de socializare
Intra in cont / cont nou

CATEGORII:

    Unimog: Camionul Lego - 1.000 de aplicații, un singur vehicul

    Print
    E-mail
    Yahoo Messenger
    Twitter
    Facebook FONT SIZE:

    A

    A

    A

    Autor: Aurelian Adrian Butoi
    30 Iunie, 2014
    Am avut ocazia de curând să testăm un Unimog, și nu orice Unimog, ci unul în variantă Euro 6. Noi l-am numit „camionul Lego” pentru că este atât de versatil încât te poți juca la combinațiile de agregate care pot fi montate pe el și să nu te plictisești niciodată.

    Modelul testat este un U423 şi vine dotat cu motor de 231 CP şi cutie de viteze cu grup de lucru.  Noi am avut ocazia să ne dăm puțin cu el la caravana Euro VI, organizată de Mercedes-Benz în România, pentru a aduce mai aproape de clienți toată gama nouă de vehicule a producătorului german, de la Actros, la Arocs și până la Unimog.

    Încă de când am intrat în curtea celor de la Delta ACM, unde a avut loc evenimentul, mi-a sărit în ochi Unimog-ul portocaliu. De la început ni s-a părut ceva ciudat la el, iar după câteva secunde mi-am dat seama ce: stătea pe loc. Nu mai văzusem un Unimog stând pe loc până acum, pentru că aceste vehicule sunt destul de rare pe la noi, iar când le vezi e ori e pentru că a nins excesiv ori pentru că e nevoie de o intervenție specială pe undeva.

    Ce era bun, a devenit și mai bun

    Proiectat pentru a oferi multiple posibilităţi de integrare a echipamentelor speciale, Unimog este pregătit pentru îndeplinirea a peste 1.000 de activităţi, în special în domeniile serviciilor comunale, întreţinere drumuri sau intervenţii în caz de calamităţi, ceea ce îl face disponibil 365 de zile pe an.

    Pe lângă îmbunătățirile aduse la nivelul şasiului, trenului de rulare şi a sistemelor hidraulice, noul Unimog se bucură și de o mai mare ergonomie în cabină care, pe lângă o mai bună vizibilitate de jur împrejurul vehiculului, oferă şi o uşurinţă mai mare de utilizare a comenzilor. Au apărut noi opţiuni, printre care şi controlul cutiei de viteze şi a frânei de motor de la o manetă din dreapta volanului (ca la Actros).

    Faţă de versiunile inferioare U216 şi U218, ampatamentul ...

    Articolul integral poate fi citit în ediţia tipărită Iunie 2014 a Revistei Transporter.

    Pentru abonamente, înregistrați-vă aici.

    Volkswagen Amarok: New Kid on off-road
    Volkswagen Amarok: New Kid on off-road
    Primul test cu MAN TGX V8
    Transport urban in Munchen

    Articole din editia curenta

    • Logistica și transportul în automotive
    • Cover Story: Mamutul logistic de la Mioveni
    • Vocea Transportatorilor: Transportul intracomunitar, o sabie cu două tăișuri
    • Eveniment: CEMAT 2014 - cele mai bune stivuitoare în 2014
    • Test-drive: Mezinul familiei olandeze, DAF LF
    • Special: Nu ești blocat în trafic, tu ești traficul
    Cele mai vizualizate:
      road-trip-2015
      Get Adobe Flash player

      CURS VALUTAR

      EUR 4.7081
      USD 4.1377
      GBP 5.3199
      CHF 4.1501